Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: stober

Dotycząca firmy: Hewlett-Packard

Treść opinii: Zepsuła mi się drukarka laserowa - belka podająca papier wyglądała jak po eksplozji. Zaniosłem sprzęt do MediaMarktu, miejsca w którym został zakupiony i tam doradzono mi, że reklamacja szybciej zostanie rozpatrzona jeśli sam zadzwonię do HP. Wróciłem do domu i w następny poniedziałek zadzwoniłem. Panienka siedząca na infolinii poleciła mi podłączyć drukarkę do komputera. Poinformowałem ją, że to jest niemożliwe bo jestem obecnie w pracy a drukarkę mam w samochodzie, spakowaną do wysyłki, ponadto nie ma to najmniejszego sensu ze względu na jej uszkodzenia fizyczne i całkowity brak możliwości podjęcia jakiejkolwiek pracy. Panienka z uporem maniaka próbowała mnie przekonać, że w takim razie nic nie może zrobić, bo ma procedury takie a nie inne. Rozmowa stawała się impulsywna, w końcu panienka trzasnęła słuchawką. Dzwoniąc na inny numer infolinii uzyskałem email do pana Michała W., który miał być szefem pracowników infolinii. Chciałem złożyć skargę. Niestety odpowiedzi nie uzyskałem do dziś. Uważam, że sposób w jaki zostałem potraktowany jest skandaliczny. Pracownikom hp, a także ich szefostwu wydającemu durne procedury, polecam nietraktowanie klienta jak idioty, który bez idiotycznych procedur nie jest w stanie ocenić czego potrzeba jego sprzętowi. Reklamacja za pośrednictwem MM została później rozpatrzona szybko i pozytywnie, a drukarka wymieniona na nową. Jednak niesmak pozostał i myślę, że będzie miał wpływ na moje przyszłe wybory kupowanego sprzętu komputerowego.