Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu sieci Lidl, zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II w Lublinie. Przy sklepie jest bardzo duży parking, był on dobrze odśnieżony. Przy wejściu do sklepu poustawiane ładnie i równo w rzędu stały duże ilości wózków na zakupy. Przy wejściu był stojak na gazetki reklamowe, jednak nie było tam ani jednej sztuki. Podłoga przed wejściem na sklep oraz tuż za nim (w pierwszej alejce) była brudna, widać było śladu butów, błota i śniegu. Jednak dalej na sklepie połoga była czysta i utrzymana w należytym porządku. Towary na półkach były ładnie i równo poukładane. Nie zauważyłem większych braków w asortymencie (braków towarów na półkach), jedynie na dziale owoców i warzyw oferta była trochę „wybrakowana” (np. brakowało papryki). Ceny i nazwy towarów podane na etykietach przy półkach byty czytelne, wyraźne i dobrze widoczne nawet z większej odległości. Do tego etykiety towarów w obniżonej cenie były dodatkowo wyróżnione. Przy kasach były nie duże kolejki, obsługa szła sprawnie i szybko. Kasjer na koniec zakupów wydał paragon i podziękował za zakupy. Obsługa sklepu była ubrana w firmowe koszulki, które były w miarę czyste i schludne, posiadała też identyfikatory.