Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Biedronka zlokalizowanego przy ulicy Jana Sawy w Lublinie. Mankamentem sklepu jest to, że nie posiada własnego prakingu dla klientów, a w okilicy ciężko jest znaleźć wolne miejsce do zaparkowania. Podłoga przed wejściem do sklepu jak i już w jego wnętrzu była brudna, było widać na niej liczne śladu butów, błota i śniegu. A dodatkowo na dziale z napojami podłoga w kilku miejscach kleiła się do butów (prawdopodobnie coś się tam rozlało). Przy wejściu była spora ilość wózków, które były równo poustawiane oraz łatwo dostępne dla klientów. Jednak brakowało koszyków na mniejsze zakupy, trzeba było ich szukać przy kasach. Produkty na półkach były równo i ładnie poukładane, nie spostrzegłem większych braków produktów na półkach. Cenny i nazwy podane na etykietach były poprawne, czytelne i dobrze widoczne. Biedronka ta jest dość duża i przejścia między półkami są dość szerokie, dzięki temu poruszanie się po sklepie nie stwarza większych kłopotów nawet przy wzmożonym ruchu klientów w sklepie. Przy kasie nie było dużych kolejek, obsługa szła szybko i sprawnie. Kasjerka była miła i uprzejma, po zakupach wydała paragon i zaprosiła ponownie. Obsługa sklepu ubrana była w czyste i schludne firmowe stroje zielonego koloru. Ponadto posiadała imienny identyfikatory z imieniem pracownika oraz nazwą sklepu.