Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu Tesco w Krasnymstawie, zlokalizowanego przy Galerii Handlowej Panorama. Na parkingu było dużo wolnych miejsc i nie było problemów z zaparkowaniem. Jednak większość miejsc nie była odśnieżna, lecz leżał tam ubity i zajeżdżony śnieg i lód, dlatego przy wysiadaniu z auta trzeba było uważać, żeby się nie poślizgnąć. Nawet specjalne miejsca parkingowe dla inwalidów i osób z dziećmi nie były odśnieżone. Jedynie uliczni na parkingu były niego odśnieżone (ale nie na całej szerokości). Podłoga przed wejściem na do sklepu jak i już w jego wnętrzu była czysta. Przy wejściu była duża ilość wózków, koszyków i gazetek reklamowych. Wszystkie te obiekty były równo poukładane oraz łatwo dostępne dla klientów. Towary na półkach były równo i ładnie poukładane, nie spostrzegłem większych braków produktów na półkach. Cenny i nazwy podane na etykietach były poprawne, czytelne i dobrze widoczne. Przy kasie nie było dużych kolejek, obsługa szła szybko i sprawnie. Kasjerka była miła i uprzejma, ubrana była w czysty i schludny firmowy strój oraz posiadała identyfikator. Chce pochwalić ten sklep, za to, że przy kasach ustawili zgrzewki z wodą marki Żywiec, gdyż robiąc zakupy za 100zł w klient za darmo mógł wziąć taką zgrzewkę. A zwykle nie wiemy ile zapłacimy przy kasie. Po za tym zwykle nie che nam się już wracać na halę, a i kolejka zwykle jest przy kasie więc już zwykle w takich przypadkach klient odpuszcza. A tu prozę sklep sam dba o klienta, żeby miał możliwość skorzystania z promocji. Dodam tylko, że przy okazji innych takich akcji w Tesco w Lublinie nie dostrzegłem takiego zaangażowania i troski o klienta.