Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Electro World
Treść opinii: Do sklepu Electro World wybrałam się, by kupić wcześniej wypatrzony telefon komórkowy. Byłam już praktycznie zdecydowana, więc jeszcze raz obejrzałam wszystkie aparaty i od razu chciałam zakupić ten wybrany przeze mnie wcześniej. Podeszłam do stanowiska pracowniczego i czekałam ponad 5 min - nikt nie podszedł. Udałam się w inną część sklepu - pan był zajęty klientami. Przeszłam się jeszcze po całym sklepie i nie spotkałam żadnego pracownika. Gdy podeszłam do kasy i poprosiłam o pomoc, panie powiedziały, że w sklepie jest tylko jeden pracownik, co nie było prawdą, bo obsługiwał mnie inny, niż ten, którego widziałam wcześniej. Na szukanie osoby, która sfinalizuje mój zakup straciłam więc ok 15 min. Jak to możliwe, że w tak ogromnym sklepie ciężko znaleźć pomoc? Udałam się do kasy - panie skrobały sobie paluszki i dopiero po 2 min jedna do mnie podeszła. Nie była zbyt uprzejma. Nie poinformowała mnie też, że w sklepie nalicza się punkty Payback, a powinna zapytać, czy posiadam taką kartę. Sklep jest bardzo duży, asortyment również, ceny konkurencyjne. Nie jestem jednak zadowolona z tej wizyty.