Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Zadzwonił do mnie pracownik obsługi tego operatora, była to kobieta, która przedstawiła się jako Sylwia, miła, serdeczna, uprzejma i nie natrętna, po głosie można wnioskować, że bardzo młoda. Najpierw zapytała czy jestem głównym użytkownikiem telefonu, potem zapytała czy mogę poświęcić jej 2-3 minuty rozmowy aby mogła mi przedstawić pewną ofertę na co się zgodziłam. Zaoferowała mi dodatkowe 30 minut na połączenia do wszystkich za opłatą miesięczną 10,09 zł brutto. Po krótkiej chwili namysłu uznałam, że nie ma takiej potrzeby gdyż dysponuję dwoma abonamentami u różnych operatorów i zapas minut jaki posiadam jest dla mnie wystarczający. W takiej sytuacji zaproponowała mi tę usługę bezpłatnie, na próbę, na okres jednego miesiąca. Nadal podziękowałam mówiąc, że nie lubię wykorzystywać czegoś czemu odmówiłam, jednak ta miła pani odwiodła mnie od takiego myślenia mówiąc, że nie wiążą się z tym żadne dalsze zobowiązania i na 7 dni przed upływem okresu otrzymam sms-a przypominającego ewentualnym wyłączeniu tej usługi. Dwukrotnie mi to powtórzyła bo nadal byłam niechętna, jej miły, sympatyczny i taki „ciepły” głos przekonał mnie. Zachowanie nie było natarczywe lecz wręcz przyjazne i, co by nie powiedzieć o tej formie pozyskiwania dodatkowych finansów dla operatora, kompetentne – przekonała do darmowej usługi w tej króciutkiej rozmowie, mimo że zainteresowania tą promocją nie wykazałam. Słownictwo tak dobrane aby klientowi zająć dosłownie chwilę.