Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Wstąpiłam tu po Hot Dogi dla rodziny, co często jadąc tędy robię. Pracownica Agnieszka zaproponowała mi w zestawie z pepsi – zmieniłam na 7 UP 8,48 zł/zestaw i 200 punktów Vitay. Tylko jeden taki zestaw wzięłam, reszta to same Hot Dogi 4,49 zł/sztuka i 100 punktów. Obsługująca najpierw przyjęła i skasowała moje zamówienie, potem zajęła się jego przygotowaniem na wynos, w międzyczasie na terminalu pojawił się napis „użyj karty” więc przeciągnęłam punktową i wyskoczyła informacja „przyznano 600 punktów”. Gdy obsługująca mnie dziewczyna zajęta była przygotowaniem moich specjałów, klienci wchodzący nie musieli czekać bo druga – Karola, obsługiwała ich przy drugim stanowisku kasowym. Obie pracownice w odzieży firmowej Orlenu, obie miłe i uprzejme dla klientów, Karola – czarne krótkie włosy, Agnieszka – blond, kędzierzawe. W sklepie czysta podłoga, uporządkowane stanowiska pracy kasjerek i wystrój w nastoju piłkarskim np.: Uwolnij piłkarskie emocje z pepsi – takie dwa w jednym – zapowiedź Euro 2012 i reklama napoju. Zaparkowałam blisko wejścia i jednocześnie blisko stojaka z płynami samochodowymi – do spryskiwacza 2 i 4 litrowe oraz do chłodnic: Petrygo, Borygo, Prestone i Dynagel, ich ceny zależne od producenta i objętości. To dobrze, że na widoku dla kierowców wystawione. Gdy odbierałam moje zamówienie usłyszałam miłe słowa, z uśmiechem na twarzy wypowiedziane: proszę bardzo i smacznego życzę; odwzajemniłam to równie miłymi słowami dziękując.