Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Po gorącą kawę na dalszą drogę tu wstąpiłam, niewielki sklepik przy niezbyt sporym podjeździe stacji, sześć stanowisk do tankowania, po prawej stronie od wjazdu myjnia, klientów tankujących nie było więc z stanęłam prawie przed wejściem do środka aby nie musieć zakładać kożuszka, choć mróz i zimowa aura na dworze. Dwie sympatyczne panie przywitały mnie miłym „dzień dobry” z uśmiechem na twarzy. Od razu podeszłam do pracownicy na wprost Patrycji i poprosiłam o dużą, czarną kawę 7,49 zł, podając obie karty – płatnicza i punktową Vitay oraz kupon na dodatkowe 100 punktów za kawę. Skasowała, sama doliczyła punkty – 300. Takie punkty mogę zbierać, za niespełna 10 zł taka ilość to oferta lepsza niż na paliwie, gdzie za 1 litr dolicza się raptem 6 punktów. Miła, sympatyczna, uprzejma pracownica, czarne upięte włosy, czerwona, pikowana kamizelka ze znaczkiem firmowym na koszuli w prążki biało-czerwono-niebiesko-popielate. Jej koleżanka obok ubrana podobnie tylko włosy miała kolorze blond. Zanim obsłużyłam się przy ekspresie, skorzystałam z toalety – miły zapach świeżości, cysta posadzka, czyste lustro, dostępna woda bieżąca i ręczniki papierowe. Mały Expres do kawy tutaj mają więc aby otrzymać dużą, musiałam dwa razy nacisnąć guzik, w czym z pomocą mi przyszła pani Patrycja bo zdziwiłam się gdy w kubku miałam tylko połowę pojemności. Dosłownie kilka minut przebywałam na tej stacji, miło i sympatycznie mnie obsłużono, zastrzeżeń po tej wizycie nie mam.