Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Lista kodów, dzięki którym mogę dokonywać przelewów przez Internet niestety kończyła się, dlatego dziś postanowiłam zaopatrzyć się w nowy zestaw. Weszłam na salę obsługi wielkiego gmachu banku. Na ławkach oraz przy okienkach nie było wielu klientów. Zabrałam nr w kolejce i udałam się do wolnego okienka kasowego nr 2. Pracownica, która w nim przebywała nagle wstała i wyszła, zamykając drzwi boksu na klucz. Obok, w okienku nr 1 była pracownica, która widząc tą sytuację zaprosiła mnie do siebie. Przedstawiłam kasjerowi sprawę. Niestety okazało się, iż to nie jest punkt załatwiania takich problemów, więc zostałam odprawiona do stoiska obsługi klientów nr 7. Za pulpitem tego stanowiska siedziała pani Olga, która na mój widok przerwała wykonywaną czynność i przywitała mnie uprzejmie oraz zapytała w czym mi może pomóc. Gdy przedstawiłam prośbę, pracownik natychmiast wydał kopertę z nowymi kodami. Zostałam dokładnie poinformowana jak aktywować kody. Pani Olga była bardzo miła i cierpliwie odpowiadała na moje wszystkie pytania związane z deaktywowaniem starych i aktywowaniem nowych kodów. Poza tym naniosła poprawki w systemie adresu do korespondencji oraz poinformowała mnie o korzyściach lokaty terminowej 6+6 miesięcy. Profesjonalizm!