Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Aneta_567

Dotycząca firmy: Reserved

Treść opinii: Sklep składa się z dwóch poziomów. Na parterze dział damski i na piętrze dział męski. Dzisiaj robiłam zakupy tylko na dziale damskim. Weszłam w poszukiwaniu bluzek i żakietów. Na sklepie było sporo ludzi. 1. WYGLĄD. Weszła nowa kolekcja i wszystko było poukładane. Na hali była obsługa, która na bieżąco układała rzeczy. Nie było widać zabrudzeń i kurzu, a przymierzalnie były na bieżąco sprzątane. 2. ASORTYMENT. Nowa kolekcja przypadła mi bardzo do gustu i jak nigdy dotąd mogę powiedzieć, że najchętniej kupiłabym wszystko. Odniosłam też wrażenie, że ceny nie były bardzo wygórowane w porównaniu do poprzednich kolekcji. 3. OBSŁUGA. Chociaż w sklepie było dużo Pań z obsługi to nie podchodziły one do klientów z pytaniem w czym mogę pomóc. Kasowały i sprzątały na bieżąco i wystawiały nowy towar. Wzięłam kilka rzeczy i poszłam do przymierzalni. W trakcie okazało się, że potrzebuję większego rozmiaru z żakietu. Na szczęście przed przymierzalniami była Pani z obsługi, którą poprosiłam o przyniesienie większego rozmiaru. Kiedy okazało się, że nie ma go już to poprosiłam czy mogłaby sprawdzić w pozostałych sklepach. Zrobiła to bez problemu i po paru minutach wróciła z informacją, w których sklepach znajdę interesujący mnie rozmiar. Byłam mile zaskoczona bo po raz pierwszy był ktoś przy przymierzalniach i Pani bez żadnego grymasu pomogła mi. Obsługiwała mnie brunetka z prostymi włosami do ramion i grzywką. Bardzo sympatyczna. Przy kasie transakcja również bez zastrzeżeń. 4. UWAGI DLA CENTRALI. Z przykrością muszę stwierdzić, że sieciówka Reserved jak i wiele innych nie dba o klientów. W sklepach jest okrojony personel, który nie ma możliwości obsługi klientów ponieważ non stop muszą zajmować się utrzymywaniem porządku na sklepu. Oczywiście to bardzo ułatwia zakupy, ale pozbawia kontaktu z klientem. Jeśli to ma się zmienić kosztem cen to oczywiście dziękujemy za taką zmianę i poradzimy sobie sami, ale przypominam, że to Wy jesteście dla nas Klientów a nie odwrotnie.