Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pod Dębem
Treść opinii: Poszedłem tam na małe zakupy. Gdy wszedłem to zauważyłem spore kolejki przy kasach, ale mimo to nie zrezygnowałem z zakupów, więc wszedłem na salę. Minąłem regały z owocami i warzywami, które były poukładane i świeże, by udać się na dział z wędlinami. Tam utknąłem w sporej kolejce, ale naszczęście za ladą były aż 3 ekspedientki, które sprawnie i uprzejmie obsługiwały klientów. Gdy przyszła na mnie kolej, Pani zapytała co podać, pokroiła zgodnie z moją prośbą szynkę, sprawnie nałożyla surówki, a potem podziękowała za zakup. Następnie udałem się po pieczywo, którego było sporo i wyglądało na świeże. Po czym stanąłem w kolejnej kolejce, tym razem do kas. Były dwie czynne, więc szybko się przesuwała. Po paru minatach przyszła moja kolej, ekspedientka sprawnie zeskanowała kody z produktów, pobrała gotówkę, po czym pożegnała mnie. W sklepie mimo tłoku panował porządek, towar na półkach był poukładany.