Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Do Polo Marketu przy ulicy Sosnowej nie zaglądam często. W związku z tym, iż niedaleko mieści się cukiernia, stwierdziłam, że i zakupy spożywcze, a także ciasto kupię na jedenj ulicy. Przed wejściem do budynku znajdowały się śmieci, które sprawiały wrażenie, iż nikt nie sprzątał tam od minimum kilku godzin. Zabrałam wózek z boksu i weszłam na salę sprzedaży. Zainteresowana byłam przede wszystkim działami świeżymi: owoce/warzywa, mięso/wędliny, piekarnia. Dział o/w wygladał bardzo profesjonalnie: artykuły były pięknie wyeksponowane z wyraźną informacją cenową. Przed ladą działu m/w stało mnóstwo klientów. Postanowiłam zaczekać na swoją kolej i ustawiłam się jako ostatnia. Po około 7 minutach przywitała mnie pani, która stała za ladą i obsługiwała klientów. Artykuły w ladzie były ładnie, tematycznie ułożone i wygladały na świeże. Poprosiłam o drób i wędlinę. Pani bardzo uprzejmie podała mi towar i pożegnała. Gdy pojawiłam się przed piekarnią, okazało sie, iż piec z kajzerką jest włączony i za 2 minuty bedą świeże, gorące bułeczki. Zaczekałam. Bułki były dobrze wypieczone: miękkie i o złocistym kolorze, zapakowałam 10. Postanowiłam udać się do kasy. Stanełam w kolejce: 2 klientów przede mną z pełnymi koszykami. Stałam dość długo, a nie wszystkie kasy były otwarte. Kasjer przywitał mnie dość oschle (nie spojrzała na mnie nawet przez chwilę), skasował produkty, wydał resztę i paragon i nawet nie pożegnał. Wszyscy napotkani pracownicy byli ubrani w stroje służbowe. Uważam, iż w markecie znalazłam dobra jakość i świeżość produktów, przystepną cenę, wewnątrz było zwględnie czysto, ale niestety nie wszyscy pracownicy obsługują klientów profesjonalnie. Niekiedy jednostka potrafi swoim zachowaniem zepsuć wizerunek całego sklepu.