Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Wybrałem się do tego sklepu na małe zakupy. Od razu po wejściu czuć było zapach świeżego pieczywa, które jest wypiekane na miejscu. W momencie mego przyjścia jeden z pracowników wyjmował bułki z pieca i wrzucał je do kosza, z którego można było brać pieczywo. Na sali znajdowało się sporo pustych kartonów po produktach, które służą klientom jako koszyki, ponieważ takich brak, co jest największym minusem tej sieci. Obsługa była widoczna, pomocna (widziałem jak pracownik uprzejmie wyjaśnił starszej Pani, gdzie znajdzie szukany produkt). Sprzedawcy, którzy byli obecni na sali wykładali towar, natomiast 3 sprzedawczynie siedziały na kasach i obsługiwały klientów. Potrzebne produkty znalazłem bez problemów, po czym udałem sie do kasy. Przede mną stały 2 osoby, kasjerka sprawnie ich obsłuzyła. Gdy przyszła moja kolej to powitała mnie, zeskanowała kody z produktów, podziękowała za zrobienie zakupów i pożegnała mnie. Miłe było też to, że poczekała aż spakuje swoje zakupy, zamiast obsługiwać kolejnego klienta.