Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biogenes
Treść opinii: W sobotę udałem się do tej apteki po odbiór zamiówionych leków, wszedłem tam o 14.40, a apteka była czynna do 15. Przede mną stały 3 osoby, a na zmianie była jedna farmaceutka, w związku z czym, było jedno okienko otwarte. Każdy z klientów przede mną miał sporo pytań do Pani z obsługi, przez co musiałem długo czekać w kolejce (wybiła już godzina 15). Gdy przyszła na mnie pora i powiedziałem, że przyszedłem po odbiór zamówienia to usłyszałem od tej Pani takie słowa: "Mógł Pan wcześniej przyjść, przecież jestem tu od rana, a nie o 15! Poza tym, inni w ten dzień pracują i chcą kiedyś wrócić do domu!". Farmaceutka zdenerwowała i jednocześnie zaskoczyła mnie swoim zachowaniem,a była to kobieta w wieku ok. 40lat, doświadczona zawodowo. Ździwiło mnie jej nie profesjonalne zachowanie, a gdy przyszło do płacenia to ściągnęła mi z konta wyższą kwotę niż ta jaka widniała na paragonie. Zobaczylem to dopiero po opuszczeniu apteki, więc sie nie wracałem po 30gr. W aptece było czysto, podłoga umyta, leki na regałach poukładane tematycznie (osobne na ból gardła, przeziębienie, stawy). Był też dostępny dla klientów stolik z krzesłem oraz pojemnik z wodą i kubkami plastikowymi. Przez poziom obsługi bardzo mocno zawiodłem się na tej aptece, a byłem jej częstym klientem.