Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ponieważ mam starą, nieużywaną od dość dawna kartę SIM z sieci T-Mobile chciałam sprawdzić czy w ogóle działa i jak długo jeszcze jest aktywna. Podeszłam do punktu sieci. Pomieszczenie sklepowe jest niewielki, znajdowały się w nim trzy stanowiska obsługi, wszystkie były czynne. W kolejce czekała jedna osoba. Po chwili ta osoba została poproszona do obsługi. Czekając na swoją kolej oglądałam wystawione sprzęty, bawiłam się iPadem, który nie był atrapą, był czynny. Jedna z pracownic skończyła obsługę i zaprosiła mnie. Wyjaśniłam jej, że chciałam zasięgnąć informacji na temat karty. Pracownica powiedziała, że ważność karty mogę sprawdzić za pomocą kodu, lub dzwoniąc pod specjalny numer. Pracownica wydrukowała mi trzy kartki różnych kodów umożliwiających sprawdzenie informacji związanych z telefonem. Zaoferowała się też od razu sprawdzić ważność mojej karty. Poinformowała mnie też, że na mojej karcie taryfa jest dość stara zaproponowała zmienienie na nową, korzystną. Udzieliła też informacji odnośnie ważności doładowań. Z udzielonych informacji jestem bardzo zadowolona, oferta korzystna. Polecam.