Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Sprzedałem samochód, który był ubezpieczony za pośrednictwem mBanku czyli mDirect BRE Banku.W celu zgłoszenia tego faktu udałem się do najbliższej placówki mBanku od mojego miejsca zamieszkania. Podszedłem do pani, która obsługiwała stanowisko mBanku w gliwickiej Arenie. Powiedziałem, że chcę złożyć stosowne oświadczenie. Pani odpowiedziała, że ona tego zgłoszenia przyjąć nie może. Zapytałem się dlaczego i w takim razie gdzie to mam zrobić. Pani nie potrafiła podać mi numeru pod który mam zadzwonić i zgłosić ten fakt, nie potrafiła również wytłumaczyć mi dlaczego nie mogę u niej w punkcie obsługi złożyć odpowiedniego pisma. Jedynie co to powiedziała, że mam zadzwonić na mLinię i konsultant udzieli mi niezbędnych informacji. Gdybym wiedział, że pracownik jest tak niekompetentny i niedoinformowany to zaoszczędziłbym swój czas i wszystko sam załatwił przez telefon. Nie jest to moja pierwsza wizyta w tym punkcie obsługi i za każdym razem są problemy z uzyskaniem informacji i załatwieniem sprawy.