Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Niedziela nie jest najlepszym dniem na zakupy, a że mus to mus, więc poszłam tam gdzie najbliżej, aby było najszybciej. W sklepie oprócz mnie nie było innych klientów. Nie zdążyłam jeszcze zamknąć drzwi kiedy powitała mnie kasjera ubrana w strój firmowy zgodny z normą. Obeszłam szybko sklep w poszukiwaniu konkretnych potrzebnych mi produktów spożywczych. Podłoga w sklepie była czysta, produkty dobrze oznaczone cenowo, promocje widoczne jeszcze lepiej np. paczka wafelków dwóch smakach za 1,99 zł. Przy kasie pani zaproponowała mi produkty ze sprzedaży dodatkowej w promocji. Chciałam zapłacić kartą, wiec zapytałam o warunki. Okazało się, że w Żabce nie ma dolnej wymaganej kwoty transakcji. Pracownica poinformował mnie także o promocji, z racji, że kwota moich zakupów przekraczała 12 zł, mogłam wziąć udział w promocji sklepu. Warunkiem jej było zbieranie znaczków i przyklejanie ich na planszy papierowej. Przy zebraniu 80 znaczków dostałabym nagrodę gwarantowaną, którą jest maskotka. Kasjerka nawet mi ją zaprezentowała. Wdzięczny piesek z głową nieproporcjonalnej wielkości do reszty ciała, ale mały mimo wszystko. Podziękowałam za informacje odnośnie promocji, ponieważ za rzadko robię zakupy w sklepach tej sieci, aby dożyć dnia kiedy dostanę pluszaka. Zostałam pożegnana w sympatyczny sposób.