Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sebastian_380

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: Zareklamowałem materac który zakupiłem w Ikei i dostałem informację, że mam wybrać sobie inny materac ponieważ tych, który reklamowałem już nie produkują z powodu wad fabrycznych, oraz zgłosić się do punktu obsługi klienta. Gdy dotarłem na miejscu udałem się do punktu obsługi, gdzie obsługująca mnie kobieta udzieliła mi wyczerpującej i rzeczowej informacji dotyczącej wymiany wadliwego towaru. Ekspedientka była miła i bardzo dobrze wszystko wytłumaczyła. Udałem się na sale sprzedaży celem wybrania innego materaca oraz zrobienia małych zakupów. Na sali sprzedaży panował ogólny porządek i wszystkie produkty były ułożone w przejrzysty sposób oraz były dostępne dla klienta. Gdy wybierałem materac podszedł do mnie pan, który był fizjoterapeutą i doradzał przy wyborze materaca. Fizjoterapeuta udzielił mi porady na co zwrócić uwagę przy doborze materaca. Podchodząc do kasy nie czekałem w kolejce, i od razu byłem obsługiwany. Obsługa przebiegła szybko i w miłej atmosferze. Kasjerka była miła i uprzejma, poinformowała mnie o obecnych rabatach, które zostaną naliczone. Cała obsługa przebiegła szybko a kasjerka była dobra w tym co robi. Ceny w tym czasie były odpowiednie i skusiłem się na kilka rzeczy, których nie miałem w planie kupić.