Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Właśnie zjechałam z autostrady i zorientowałam się, iż muszę zatankować auto. W związku z tym, iż jechałam toruńską obwodnicą i nie miałam zamiaru wjeżdżać do miasta, postanowiłam zrobić to w Inowrocławiu. Wjeżdżając na parking, zauważyłam, iż tylko jeden dystrybutor jest wolny. Podjechałam do stanowiska nr 3 i wyłączyłam silnik. Napełniając bak zorientowałam się, iż w miejscu gdzie zazwyczaj jest woda z płynem i myjka znajdują się śmieci , co nie wyglądało przyjemnie. Oczywiste było, iż w taki mróz woda zamarza, ale w takim układzie uważam, że stacja powinna udostępniać inny płyn, albo wyłożyć kartę z informacją o problemie. Moje stanowisko było połączone ze stanowiskiem do napełniania gazu. Niestety ten punkt to pięta achillesowa tej stacji. Było wokół bardzo brudno, a na obudowie dystrybutora pojawiła się rdza. Zakończyłam tankowanie i udałam się do budynku. Wewnątrz było dość czysto. Podłoga była "świeżo" zabrudzona, ale wynikało to z niekorzystnych warunków atmosferycznych. Tylko jedna kasa była czynna, a ja stanęłam jako 4 w kolejce. Drugi pracownik mył podłogę i nie podszedł do kasy, mimo, iż zauważyła kolejkę. Po chwili wyszedł trzeci pracownik, który w dość dziwny sposób objął tą panią i coś jej powiedział bardzo blisko face to face. Pani natychmiast zostawiła mopa i przyszła obsługiwać klientów przy kasie. Ja byłam druga w kolejce do niej (za mną zdążyło ustawić się już kilka osób). Pani przywitała mnie z uśmiechem oraz zapytała czy dystrybutor nr 3. Odpowiedziałam jej twierdzaco i nastąpił proces kasowania. Podałam kartę Payback i Rutex. Kasjer zaproponował mi zimowy płyn do spryskiwaczy. Odmówiłam. Pani oddała mi karty, potwierdzenie zapłaty, podziękowaał i pożegnała "Dowidzenia". Pracownicy byli ubrani w stroje służbowe, wyglądali schludnie i byli zadban. Kasjer posiadał również identyfikator: Magda. Wokół kasy, na pulpicie było czysto, jedynie podłoga dawała wiele do życzenia. Półki były wypełnione towarem wraz z widoczną informacją cenową. Przy kasie była wyeksponowana promocja wafli Knoppers z masą mleczno-nugatową. Uważam, iż obsługa klientów jest najważniejsza i wszystkie inne zajęcia można odłożyć na później.