Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Udałam się do sklepu Zara w nowo otwartym C.H. Kaskada w celu reklamacji butów, problem polegał na tym że nie posiałam za nie paragonu ani żadnego innego dowodu zapłaty, jednak wcześniej słyszałam że w sieci inditex jest możliwość reklamacji produktu na który nie ma się paragonu bez możliwości zwrotu gotówki. Kiedy podeszłam do kasy to też właśnie potwierdziła mi ekspedientka i po chwili podeszła do mnie druga równie miła pani i wytłumaczyła całkowicie zasady takiej reklamacji,po czym zaczęła wypełniać formularz "Zgłoszenia niezgodności towaru z umową". Cały proces przebiegł bardzo sprawnie,obydwie panie były bardzo miłe, żadna z nich nie próbowała mnie zniechęcić do reklamacji ani też nie szukała "dziury w całym", a zasady zostały jasno przedstawione na samym początku. Polecam