Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Przyglądając się pracy obsługi z Castoramy doszłam do wniosku, że nie mają oni lekkiego życia - klienci cały czas podchodzą, zaczepiają, pytają. A pracownicy odpowiadają spokojnie, wskazują miejsce znajdowania się danego towaru i przystępują do obsługi kolejnych klientów. Jeden z pracowników, widząc moje zdezorientowanie, sam zapytał, czy może w czymś pomóc, mimo że zmierzał do innego zajęcia (na co wskazywały atrybuty, które ze sobą niósł). Udzielił mi odpowiedzi szybko i rzeczywiście pomógł. Ceny w Castoramie należą do najniższych, a obsługa przy kasach jest kompetentna i szybko typuje kupowany towar, bez względu na jego różnorodność. W sklepie jednak panuje lekki nieład, jakby wciąż trwały prace porządkowe lub remontowe.