Opinia użytkownika: Krzysztof_1186
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Klientem tego banku jestem już od bardzo dawna i posiadam w tymże banku konto osobiste, a także dostęp do strony logowania na własny rachunek. Przyznać muszę, że portal tak samo jak siedziby banku utrzymany jest w kolorystyce zielonej, a wiadomo iż ten kolor jest symbolem równowagi. Na przestrzeni lat zaobserwowałem zmiany, jakie następują na tym portalu i warto zwrócić uwagę jak dynamicznie się ona rozwija. Strona jest bardzo ładnie wykonana, a przy tym niezwykle funkcjonalna i prosta w obsłudze. Obecnie jestem posiadaczem konta prestiż w tym banku i na stronie bzwbk24 w zasadzie mam dostęp do wszystkiego. Logowanie polega na podaniu numeru NIK i następnie hasła. Będąc już zalogowanym bez problemu można znaleźć interesujące nas produkty, a poruszanie się po nich jest intuicyjne. Aktualnie mam dostęp do takich zakładek jak: „Oferta dla Ciebie”, „Portfel 24” i w nim dostępne rachunki, karty kredytowe, oszczędności np. konto oszczędnościowe, kredyty, program inwestycyjny In Plus BZ WBK i na końcu suma posiadanych aktywów. Ponadto „Przelewy” można wykonywać bardzo prosto, a w pomocy przychodzi token, który był rozdawany gratis w promocji wiele lat temu. Wykonanie przelewu trwa zatem bardzo krótko, jeśli mamy już zdefiniowanych odbiorców. Dalej dostęp do „Kart” – i w tej zakładce możemy sami zmienić numer PIN danej karty lub dokonać aktywacji nowej, „Kredyty”, „Doładowania”, „Ubezpieczenia” i „Alerty24”. Tak więc nie wychodząc z domu można najbardziej potrzebne rzeczy załatwić za pomocą paru kliknięć na klawiaturze komputera. Wszystko po to, aby klient mógł zaoszczędzić swój cenny czas i nie musiał stać w kolejkach danego oddziału banku, a przyznać muszę, że są one coraz bardziej częstym przypadkiem.