Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Już ponad 6 lat jestem abonentem sieci T-Mobile i muszę przyznać, że jest to pierwszy raz, kiedy spotykam się z błędnie wystawioną fakturą przez operatora. Dzisiaj otrzymałem informacje drogą sms o kwocie faktury do zapłaty za abonament telefoniczny i trochę się zdziwiłem. Z kwoty 59 zł zrobiła się kwota 95 zł. Bez zastanowienia zalogowałem się na swoje konto w celu sprawdzenia czym przekroczyłem abonament. Po sprawdzeniu okazało się, że operator zaczął naliczać mi opłatę abonamentową za usługę, która miała zostać automatycznie wyłączona po upływie darmowego czasu jej użytkowania. Zdezorientowany zadzwoniłem na biuro obsługi abonenta 602900 w celu złożenia reklamacji. Po odsłuchaniu automatycznej sekretarki i wyborze interesującego mnie tematu rozmowy wkońcu połączyłem się z odpowiednim działem dot. faktur. Konsultantka na samym początku miło mnie przywitała słowami dobry wieczór w czym mogę Panu pomóc. Następnie znając już temat rozmowy wypytała o hasło oraz na kogo zarejestrowany jest nr. telefonu. Przedstawiłem konsultantce całą sprawę oraz fakt, że jestem nie zadowolony z opłat abonamentowych po czym spokojnie uspokoiła mnie oraz dokonała zmian i korekty faktury, wyłączając również usługę generującą mi dodatkowe koszty abonamentowe. Po zrealizowaniu mojej prośby konsultanka zapytała równie miłym tonem co na początku rozmowy czy w jeszcze jakieś kwestii może mi pomóc przy odpowiedzi brzmiącej nie - pożegnała się życząc mi miłego i spokojnego wieczora. Cieszę się, że w tak prosty i szybki sposób mogłem wyjaśnić moją sprawę. Chociaż fakturę i tak muszę zapłacić wyższą natomiast nadwyżka zostanie przeznaczona na poczet abonamentu w przyszłym miesiącu.