Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PAN

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Nie będąc w pełni usatysfakcjonowany usługami i jakością obsługi w mojej dotychczasowej telewizji kablowej postanowiłem zmienić operatora. Ponieważ mija mi niedługo umowa zadzwoniłem do konsultanta Vectry. Jego ulotki znajdowałem od jakiegoś czasu w swojej skrytce pocztowej. Wysłałem sms-a zgodnie z informacją na ulotce i czekałem. Czekałem to nawet zbyt duże słowo bo Pan Grzegorz oddzwonił do mnie po około 2 minutach. Zadałem mu bardzo dużo pytań i to dość dociekliwych. Na wszystkie uzyskałem konkretną odpowiedź. Jak konsultant usłyszał, że chcę zmienić operatora na Vectrę, dodatkowo zaproponował mi kilka miesięcy za symboliczną złotówkę i zajęcie się wszystkim w moim imieniu. Nie muszę wypowiadać umowy, przenosić numeru telefonu - On się wszystkim zajmie za darmo. Jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem. Wreszcie komuś zależy na mnie. Oferta cenowa jest atrakcyjniejsza of dotychczas posiadanej przeze mnie. Szkoda tylko, że nie będę mógł odbierać programów "Polsat Sport" i "Polsat Sport Extra". Cóż ale coś za coś.