Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RUCH S.A.
Treść opinii: Przechodząc obok kiosku Ruch mieszczącego się przy ulicy Wyszyńskiego niedaleko Galerii Venus, zauważyłam niedrogą zabawkę. Pomyślałam,że kupię ją dla dziecka. Najpierw poprosiłam o baterie, a następnie o zabaweczkę z wystawy, na co Pani poinformowała mnie, że nie może mi jej sprzedać, ponieważ zabawka nie ma kodu :| no trudno... przychodzę 5dni później z dzieckiem i proszę o tę zabawkę, która oczywiście w dalszym ciągu stała na wystawie:> a Pani jak mantrę powtarza tekst, że zabawka nie może zostać sprzedana, ponieważ nie ma kodu ;/ Wyobraźcie sobie Państwo minę mojego dziecka w momencie, gdy dowiedziało się, że nie dostanie tej nieszczęsnej zabawki, która stała za szybką tuż przed jego oczami :( Niehumanitarne zachowanie co najmniej ;) Teraz muszę omijać ten kiosk szerokim łukiem, żeby dziecko nie przeżyło traumy po raz kolejny ;)p.s (taśmy do pakowania też nie posiadal w asortymenciei ;p )