Opinia użytkownika: Asia_17
Dotycząca firmy: CARRY
Treść opinii: PO wejściu do sklepu usłyszałam dzień dobry. Skierowałam się or razu do kasy w celu złożenia reklamacji. Przede mną stała jedna pani, która została szybko obsłużona. Przy kasie stał jeden sprzedawca, reszta pracowników była na sklepie (widziałam jeszcze 3 osoby, zajmujące się składaniem towaru). Pokazałam Pani uszkodzoną torbę. Sprzedawca poprosił o paragon i zapytał o okoliczności uszkodzenia produktu. Pani zapytała czy interesuje mnie zwrot pieniędzy czy wymiana towaru. Chciałam wymienić towar. Pani pokazała mi gdzie leżą torby i pozwoliła wybrać, która mi odpowiada. Cały zwrot przebiegł bardzo szybko i profesjonalnie. Sprzedawcy mieli firmowe koszulki i identyfikatory. W sklepie było czysto. Ubrania na półkach i stołach były poukładane. Jedynie na jednym stole panował bałagan, ale tam 2pracownice robiły właśnie porządek. W sklepie nie grała żadna muzyka. Ogólnie jestem zadowolona z obsługi.