Opinia użytkownika: Asia_17
Dotycząca firmy: Adidas
Treść opinii: Zaraz po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez jednego z pracowników (mężczyznę), który powiedział mi 'dzień dobry'. W sklepie było 2 pracowników (chłopak i dziewczyna), dziewczyna zajmowała się innym klientem. Przez ok. 3 minuty rozglądałam się po sklepie, zwracając szczególną uwagę na buty, po które przyszłam. Po tym czasie sprzedawca zapytał, czy podać jakiś model do przymierzenia. Wybrałam najpierw 2 modele, które sprzedawca przyniósł do przymierzenia z zaplecza. Niestety rozmiar nie pasował. Sprzedawca przyniósł inny rozmiar, niestety z jednego z modeli wybranych przeze mnie nie było już mojego rozmiaru. Sprzedawca w to miejsce zaproponował mi 2 inne modele, z których był mój rozmiar. Wybrałam jedną parę, która sprzedawca zaniósł do kasy. Głośno powiedział kwotę (249zł) i zaproponował zniżkę 20% na skarpetki lub inne akcesoria. Zdecydowałam się tylko na buty. Płaciłam kartą. Transakcja przebiegła szybko i bez problemów. Drugi sprzedawca (dziewczyna) sprzątnęła w tym czasie przymierzane przeze mnie buty (w sklepie nie było już innych klientów). Sklep był czysty , nie było śladów na podłodze ani kurzu na półkach. Pracownicy byli ubrani w firmowe koszulki i posiadali widoczne identyfikatory. W tle słychać było muzykę, która nie przeszkadzała w rozmowie. Przy wyjściu sprzedawcy pożegnali mnie i zaprosili do ponownego odwiedzenia sklepu. Uważam, że obsługa w sklepie była profesjonalna i na wysokim poziomie.