Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Dzwoniłam dziś rano na infolinie Lux Med-u gdyż chciałam się umówić na wizytę z córką - do pediatry, i niestety już mój pierwszy telefon skończył się rzuceniem słuchawki przez panią telemarketerkę...Odebrała mój telefon, powiedziała dzień dobry, po czym usłyszałam "halo" i dosłownie sekundę później się rozłączyła....Jeśli faktycznie mnie nie słyszała to mogła odczekać jeszcze chwilę- widziała, że wyświetla się telefon komórkowy więc mogła się domyślić, że na przykład tracę zasięg. Drugi telefon odebrała już inna pani, która podczas rozmowy poinformowała, że gorzej mnie słyszy więc prosi o to bym się przemieściła. A następnie przeprowadziła ze mną rozmowę. Niestety choć była miła zgubiła ją rutyna. Z góry założyła że jestem stałym klientem LUX Med-u i prosiła o numer karty, nie informowała o tym, że inny pediatra przyjmuje pod innym adresem niż poprzedni, ale po za tym rozmowa przebiegła dość przyjemnie a na koniec wszystko co powinnam wiedzieć zostało dokładnie powtórzone. Niestety panie na infolinii Lux Med-u powinny przejść dodatkowe szkolenie, lub posłuchać jak obsługuje się klientów na innych infoliniach.