Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Kilka godzin temu zadzwonił do mnie pracownik Telekomunikacji Polskiej – Tadeusz lub Tomasz się przedstawił, informując mnie o dobiegającym okresie umowy na Neostradę, wprawdzie dopiero za trzy miesiące, ale to ważne abym nie przeoczyła terminu bo wtedy moja opłata znacznie by wzrosła. Nie byłam przygotowana na taka rozmowę i nie miałam głowy do jej analizy więc pracownik zapytał czy mogę mu poświęcić jedynie 3-4 minuty na przedstawienie oferty, zgodziłam się, nie był nachalny ani upierdliwy, nie naciskał na decyzję, nie narzucał się. Zaproponował dwie opcje: 1 MB za abonament miesięczny 34,00 zł/brutto i 2 MB – 54,00 zł brutto z możliwością zmiany po trzech kolejnych miesiącach. Powiedziałam, że muszę się zastanowić, przyjął to z szacunkiem i wyrozumiałością, co wyraził miłym: oczywiście, rozumiem. Umówił się ze mną na kolejna rozmowę w połowie miesiąca i nie omieszkał też powiadomić, że mogę sama udać się do oddziału w wolnej chwili i osobiście dopełnić formalności, ważne jest abym zrobiła to najpóźniej przed miesiącem końca umowy. Przeoczenie tego terminu może skutkować zwyżką mojej aktualnej opłaty. Miły, sympatyczny w głosie mężczyzna, po tonie i brzmieniu którego mogę wnioskować, że to stosunkowo młody człowiek, po dwudziestce, może przed trzydziestka.