Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: W poniedziałek rano zobaczyliśmy, że kurier ma w doręczeniu naszą przesyłkę. Chodziło o umowę do podpisania, więc mąż, na którego jest umowa musiał cały dzień siedzieć w domu, bo niestety kurier nie zadzwonił się umówić a numerów do kurierów nie podają. Wieczorem (18-19) kurier zadzwonił, że nie zdążył dostarczyć przesyłki i przywiezie dopiero jutro. Akurat nie spieszyło nam się z odbiorem, ale bardzo często wybieramy kuriera, żeby przesyłka dotarła błyskawicznie. Plus za kontakt (ostatnio 3 raz z rzędu przesyłkę mam dostarczaną po dwóch dniach bycia w doręczeniu, tyle że w siodemce kurier umawia się, a poetm nieprzyjeżdża, nieodbiera telefonów a status przesyłki zmienia na doręczoną, w GLS mimo, że przesyłka nie zmieściła się do samochodu cały dzień ma status 'w doręczeniu', co powoduje całodniowe czekanie na paczkę, która leży w magazynie..), szkoda że dopiero o tej godzinie - gdyby wcześniej skontaktował się nie trzeba byłoby siedzieć do tej godziny w domu. We wtorek wyjaśniliśmy na infolinii o co chodzi i pani połączyła z kurierem, który miał przesyłkę. Nie było tak źle, ale wydaje mi się, że w sytuacji kiedy chodzi o umowę, więc konkretna osoba musi odebrać paczkę powinni się sami skontaktować i umówić na doręczenie. Dodam, że połączenie na infolinię jest płatne (więcej niż normalne połączenia), a czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo długi (chyba, że ktoś tak lubi puszczane w infoliniach melodyjki tak, żeby płacić za słuchanie ich przez 5 minut).