Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Diva
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałam się do sklepu z biżuterią z sieci Diva. Jest to miejsce bardzo dobrze widoczne, wyróżniające się z daleka. Szyby wystawowe i wejście czyste, eleganckie ale wąskie- na pewno mało przystępne dla osób jeżdżących na wózkach inwalidzkich czy mam z wózkami dziecięcymi. Cała powierzchnia małego sklepu również czysta, estetyczna i optymalnie oświetlona. Przedmioty idealnie wyeksponowane, posegregowane według kolorów. Na każdym artykule wyraźnie oznaczona cena, niektóre półki wyróżnione przecena/promocja. Jedynym mankamentem były ciasne, wąskie przejścia między stojakami i pólkami. Jedna z ekspozycji mieściła się niejako za stanowiskiem kasowych, co powodowało, że klient nie bardzo wiedział czy może do niego bliżej podejść. Do każdego klienta po chwili od wejścia podchodziła młoda, uśmiechnięta pani z obsługi z zapytaniem w czym może pomóc czy doradzić. Informowała też gdzie można znaleźć produkty z aktualnej promocji. Gdy wybrałam interesujący mnie przedmiot pani odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania. Dostałam od niej informacje z czego dokładnie wykonana jest konkretna biżuteria i jak powinnam o nią dbać. Przed zapłaceniem pani potwierdziła cenę produktu, przyjęła płatność, podziękowała i zaprosiła na ponowne zakupy. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi w tym miejscu i mogę je polecić innym paniom.