Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Możliwość zjedzenia czegoś ciepłego i napicia się kawy na stacji benzynowej ogólnie jest zaletą, ale jeśli w sklepie jest mało obsługi, to może się to zmienić w sporą wadę. Na stację przyjechałam w celu zatankowania paliwa. Spieszyło mi się, więc zależało mi na czasie – tę stację wybrałam, bo przejeżdzając koło niej spostrzegłam, że przed stacją jest mało samochodów, tylko dwa dystrybutory były zajęte, uznałam więc, że obsługa pójdzie szybko. Nic bardziej mylnego niestety. Czynne były dwie kasy, przy każdej z nich był jeden klient. Jeden z klientów zamówił kawę i zapiekankę, więc pracownik odszedł od kasy w celu przygotowania tego. Trwało to bardzo długo. Co robił klient przy drugiej kasie – nie mam pojęcia, bo nie słyszałam, ale trwało to jeszcze dłużej. Czyli kolejka krótka, ale czas oczekiwania bardzo długi. Gdybym wiedziała, że zajmie to tyle czasu to wybrałabym inną stację, niestety po nalaniu benzyny do baku nie ma się już możliwości rezygnacji. Czekając na swoją kolej zaczełam doceniać stacje samoobsługowe, gdzie płatności dokonuje się w automacie.