Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Operator sieci Plus GSM co chwilę wprowadza nowe usługi dla swoich klientów , jedne atrakcyjne, drugie mniej. Przypomniałam sobie, że krótkim kodem mogę sprawdzić posiadane usługi w mojej taryfie. Od jakiegoś czasu przychodził mi komunikat, iż mam aktywną usługę "niski kredyt", nie bardzo kojarzę na czym ma ona polegać, nie przypominam sobie, bym zamawiała. wchodzę na stronę internetową operatora, zakładki czytelne w zależności od posiadanego typu umowy telefonu /abonament, mix, na kartę/ łatwo odszukać informację. I tutaj zachwyt się kończy. Przeszukałam wszystko, co dotyczy mojej oferty ani słowem o usłudze, która nie wiem skąd się wzięła, na jakich zasadach działa, jak z niej zrezygnować. Po wpisaniu w wyszukiwarkę operatora szukanego zagadnienia nie ma w wynikach. Postanawiam odszukać na stronach internetowych więcej informacji. Te też zagadkowo milczą. Druga obserwacja dotyczy niemal w tym samym czasie usługi doładowania telefonu poprzez stronę operatora. Nawigacja jak najbardziej poprawna, jasne zasady, sprawnie usługa zrealizowana i co najważniejsze w ciągu kilkunastu sekund.Dostaję potwierdzenie sms-em i na adres mailowy. Nie mam żadnych zastrzeżeń jeżeli chodzi o wygodę, organizację - w przeciwieństwie do konkurencji za sprawne działanie tej usługi należy się duży plus.