Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Mam ostatnio szczęście w różnych konkursach i udało mi się wygrać zawieszkę marki Apart w konkursie Lindt. Zgodnie z zasadami konkursu miałam ją odebrać w wybranym przez siebie salonie tej sieci. Zaopatrzona w mail informujący o wygranej oraz kod promocyjny udałam się do sklepu w celu odbioru wygranej. Salon jest elegancki, przestronny, towar był bardzo efektownie wyeksponowany, witryna zachęcała do wejścia do środka. Weszłam do środka, zauwazyłam w sklepie cztery pracownice. Jedna była w kasie, dwie obsługiwały klientów, czwarta układała coś w gablocie. Ustawiłam się zatem przy ladzie i czekałam, aż pracownica skończy układać biżuterię i podejdzie do mnie, w moim odczuciu trwało to nieco za długo. Sprzedawczyni ostatecznie podeszła do mnie i powiedziała „tak, słucham”. Skoro mnie nie przywitała to sama powiedziałam dzień dobry i wyjaśniłam z czym przyszłam. Kobieta nie odpowiedziała na moje powitanie, tylko od razu przeszła do tematu. Pracownica była oschła, na jej twarzy nie pojawił się cień uśmiechu nawet. Szybko sprawdziła wszystko i wręczyła mi zawieszkę. Gdy opuszczałam sklep nie pożegnała mnie. Trudno uznać to za sympatyczną, przyjazną klientowi obsługę. Rozumiem, że nic nie kupowałam tylko odbierałam wygraną, ale to chyba nie powód by traktować mnie gorzej. Zdecydowanie nie zostalam zachęcona do powrotu do tego sklepu.