Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przy wejściu do sklepu była bardzo duża liczba równo poustawianych wózków na zakupy. Przy wejściu była też podświetlana gablota z ofertą z aktualnej gazetki reklamowej sklepu. Gazetka ta była też dostępna przy wejściu do sklepu. Wyłożona była ona na stojaku, jednak było tam tylko kilka sztuk, i były one niechlujnie ułożone. Podłoga przed wejściem do sklepu (przedsionek) jak i tuż przy wejściu na halę sprzedaży i częściowo w pierwszej wejściowej alejce była brudna. Jednak dalej na sklepie była już w miarę czysta i do jej stanu nie można było mieć większych zastrzeżeń. Towary na półkach były równo poukładane, ceny i nazwy towarów podane na etykietach przy półkach były dobrze widoczne, czytelne i wyraźne. Dobrze odznaczyły się także towary będące w promocji, etykieta z ceną takiego produktu była wyróżniona specjalnym znakiem uwaga taniej. Obsługa sklepu była ubrana w czyste i schludne ubrania firmowe. Każdy z pracowników posiadał również identyfikator z imieniem. Przy kasach nie było dużych kolejek, obsługa szła na bieżąco. Po zakupach kasjer wydał paragon i podziękował za zakupy.