Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy placówki Millenium Banku zlokalizowanej przy ul. Krakowskie Przedmieście 74 w Lublinie. Z zewnątrz bank jest bardzo dobrze oznakowany, jego szyldy są widoczne z daleka. Podłoga przed wejściem na salę obsługi jak i już w jej wnętrzu była czysta i utrzymana w należytym porządku. Na wykładzinie podłogowej nie widać było śladów błota, kurzu czy piasku, widać było że jest często i dokładnie odkurzana. Zaraz po wejściu do placówki zostałem zaproszony przez jedną z pracownic do stoiska, gdzie zapytała się w czym może pomóc. Pracownica była bardzo uprzejma, miła i sympatyczna. Dobrze znała szczegóły dotyczące poszczególnych produktów oferowanych przez bank, gdyż szybko i rzeczowo udzielała odpowiedzi na moje pytania. Udzieliła odpowiedzi na wszystkie moje pytania i nie musiała się tu wspomagać, żadnymi dodatkowymi materiałami (dodam że pytania były naprawdę szczegółowe, gdyż dotyczyły kwestii na które nie udało mi się odnaleźć odpowiedzi w internecie na stronie banku). Wszyscy pracownicy banku byli ubrani w podobnej tonacji kolorystycznej, ich ubrania były eleganckie i schludne. Każdy z pracowników posiadał również imienny identyfikator.