Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CTDI Poland SP. z o.o.
Treść opinii: Ten zakład nie zasługuje na miano serwisu !!! Nowy telefon Samsung po zakupie w salonie Play działał ok. 2 godziny i się wyłączył. Został wysłany do serwisu, gdzie wymieniono baterię. Po odebraniu działał ok 2 godziny, po czym sytuacja się powtórzyła. Powtórnie został odesłany. "Serwis" Regenersis nie stwierdził usterki i telefon został powtórnie zwrócony. Po raz kolejny odebrałem telefon i tym razem działał ok. 5 godzin, po czym znów się wyłączył i już nie uruchomił się. Po raz trzeci został wysłany do naprawy. Według Regenersis: "Wgrano nowe oprogramowanie i zestrojono telefon". Po odebraniu telefon nawet się nie uruchomił. Dzisiaj mam zamiar żądać nowego aparatu, ponieważ mam już tego dość. Tzw. "serwis" Regenersis kpi sobie z klientów odsyłając telefony bez naprawy. W raporcie jest napisane " przeprowadzono długotrwałe testy, które nie stwierdziły usterki", jestem ciekawy kiedy je przeprowadzono, jeśli telefon 1 dzień po przyjęciu do naprawy jest odsyłany z powrotem.