Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Karolina_962

Dotycząca firmy: Multikino

Treść opinii: Wybrałam się z chłopakiem do kina. Najpierw zarezerwowałam miejsca przez internet, wydrukowałam z fun page'a Multikina na Facebooku vouchery zniżkowe, a potem udałam się do kina odebrać bilety. Wszystkie kasy biletowe były nieczynne, bilety kupowało się w barze z popcornem. Nie było dużego ruchu w kinie, ale mimo to było to nieco niewygodne, bo w pobliżu baru stało trochę ludzi i trudno bylo ocenić, czy stoją oni w kolejce czy po prostu stoją, zapanował więc maly chaos i nieporozumienia w związku z tym kto ma zostać obsłużony. Odniosłam wrażenie, że pracownica, która mnie obslugiwała była mało doświadczona, bo miała pewien problem z wydrukowaniem biletów i zajęlo jej to sporo czasu. Przyznać jednak trzeba, że była uprzejma. Uprzejmy był też pracownik, który sprawdzał bilety w wejściu na salę. Sala kinowa czysta, wygodna, czas reklam niestety znowu bardzo, ale to bardzo długi.