Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu była bardzo duża liczba wózków na zakupy, były one ładnie i równo ustawione. Przed wejściem była też podświetlana gablota, w której przedstawiona była oferta z aktualnej gazetki reklamowej sklepu. Przy wejściu na halę sprzedaży ustawiony był również stojak, na którym leżały gazetki reklamowe (równo i estetycznie). Podłoga przed wejściem do sklepu (przedsionek) oraz przy wejściu i w pierwszej (wejściowej) alejce była brudna. Jednak dalej na sklepie podłoga była już w miarę czysta i nie było do niej zastrzeżeń. Towary na półkach były ładnie i równo poukładane. Ceny i nazwy towarów podane na etykietach przy regałach sklepowych były czytelne, wyraźne i dobrze widoczne. Dodatkowo artykuły w promocji (o obniżonych cenach) były dodatkowo wyróżnione dodatkową etykieta "uwaga taniej". Obsługa sklepu była ubrana w czyste i schludne firmowe koszulki. Do tego każdy z pracowników posiadał imienny identyfikator. Kolejka do kasy była niewielka, obsługa szła na sprawnie i szybko. Kasjer był miły i uprzejmy, na koniec wydał paragon i podziękował za zakupy.