Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Combi-Med
Treść opinii: Przychodnia lekarska nie należy do miejsc chętnie odwiedzanych na mojej liście, nawet w okresie zimowym. Jednak czasem kiedy inne sposoby nie pomagają nie mam innego wyjścia niż wizyta u lekarza. Wizyty w przychodniach lekarskich chyba wszystkim kojarzą się z długim oczekiwaniem w kolejkach w towarzystwie innych chorych. W przychodni Combi-Med było jednak inaczej. Na początku miałam spore obawy, ponieważ wchodząc zauważyć można było, że w ośrodku trwają remonty. Remont trwał w miejscu gdzie wcześniej znajdowała się rejestracja pacjentów. Całość która podlegała przemianie była oddzielona grubą folią od sufitu do podłogi. Dlatego skutki remontu nie były uciążliwe dla oczekujących w kolejkach pacjentów, ponieważ oprócz odgłosów wiertarki nic realnie ich nie dotyczyło. Rejestracja ogólna zaś została przeniesiona do pokoju po przeciwnej stronie korytarza. Całość odbywała się bardzo sprawnie ponieważ z pokoju znajdowały się trzy panie pielęgniarki, ubrane w nienaganne uniformy koloru białego. Jedna z nich odbierała dzwoniący co chwila telefon i odpowiadała na pytania pacjentów dokonując rejestracji telefonicznej, druga pomagała w odszukiwaniu kart pacjentów które były posegregowane w kolejności alfabetycznej, a trzecia obsługiwała pacjentów rejestrując ich do odpowiedniego lekarza. Kiedy nadeszła moja kolej okazało się że oprócz tego, że trzeba mi założyć kartę pacjenta, ponieważ jestem tam pierwszy raz jako pacjent to muszę dodatkowo wypełnić deklarację wyboru lekarza, pielęgniarki bądź położnej. Dostałam odpowiedni druk do wypełnienia, a ponadto zostałam rzetelnie i dokładnie poinformowana o sposobie jej wypełnienia. Po wypełnieniu, które trwało ok. 3 min, musiałam na nowo odstać na swoje w kolejce, która wciąż się powiększała. Zależało mi na wizycie w możliwie najkrótszym czasie od rejestracji, więc pielęgniarka rejestrująca mnie sprawdziła do którego z trzech przyjmujących lekarzy do południa jest najmniejsza kolejka i tam też mnie skierowała informując gdzie znajduje się odpowiedni gabinet i na którą godzinę przypadnie moja wizyta w nim. Z obserwacji w poczekalni wynikało, że na jednego pacjenta przypada ok.15 min czasu w gabinecie. Moja wizyta wypadła w czasie jaki mi przypisano w rejestracji. Po ok.10 minutach wyszłam z gabinetu z diagnozą i receptą lekarską. Pomimo remontu rejestracja jak i sama wizyta były sprawne i bezproblemowe.