Opinia użytkownika: Anna_3031
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Polbank EFG jest bankiem niezwykłym. Posiada dosyć konkurencyjne oferty bankowe natomiast decydując się na wybór tego banku należy liczyć się z mnóstwem problemów technicznych. Posiadam w Polbanku 2 konta osobiste. Mimo wielu kłopotów technicznych ciągle ciężko mi z niego zrezygnować ze względu na wysokie oprocentowanie konta oszczędzającego. Ciężko mi sobie wyobrazić większe utrudnienia z obsługą internetową niż ma Polbank. Co 3 miesiące trzeba zmieniać hasła. Czasem nawet właściwe, aktualne hasło nie udostępnia wejścia na stronę banku... Przelewy to dramat. Generalnie nawet przelewy wewnętrzne nie są realizowane w ciągu jednego dnia, co często zamraża gotówkę. Przelew zewnętrzny dokonany po godz. 17 nigdy nie został zrealizowany następnego dnia, a dopiero po 2 dniach. W związku z licznymi i często występującymi problemami, których pracownicy infolinii nie są w stanie rozwiązać, występuje potrzeba odwiedzenia oddziału. Pracownicy w każdym, który odwiedziłam są naprawdę życzliwi, posiadają odpowiednie kompetencje i wiedzę. Tak samo pracownicy infolinii pracują bez zarzutów, oprócz tego, że często się do nich dodzwonić. Domyślam się, że to za sprawą dużej ilości reklamacji zgłaszanych przez klientów banku. Podsumowując - ciekawa oferta finansowa ale niesprawna obsługa internetowa. Posiadają sporą sieć bezpłatnych bankomatów, bo korzystają z usług Euronetów oprócz własnych bankomatów. Ogólnie nie polecam osobom, które chciałyby sprawne konto osobiste.