Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Delima
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy delikatesów spożywczych Delima zlokalizowanych w Galerii Handlowej Plaza Lublin. Podłoga przed wejściem do sklepu jak i już też na samej hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu do sklepu była duża ilość wózków i koszyków na zakupy. Jedne i drugie były ładnie i równo poustawiane. Przy wejściu brakowało jednak aktualnej gazetki z promocjami w sklepie. Stojak na tą gazetkę świecił pustkami. Produkty na półkach były estetycznie poukładane. Nie stwierdziłem braków czy luk na półkach, wszystkie towary były dostępne. Etykiety z nazwami i cenami przy półkach były wyraźne, czytelne i dobrze widoczne nawet z daleka. Pracownicy obsługi byli ubrani w firmowe stroje, które były czyste i schludne. Do tego każdy z pracowników posiadał imienny identyfikator. Do stoiska serami nie było kolejki. Pracownica obsługująca je była miła, uprzejma i sympatyczna. Pozwoliła nawet spróbować kawałek sera przed decyzja o jego zakupie. Przy kasach kolejki były niewielkie, obsługa szła na bieżąco. Kasjerka po zakupach wydała paragon i zaprosiła ponownie.