Opinia użytkownika: Beata_735
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Udałam się ponownie do mojego rodzimego Polo Marketu. Plusy ten sklep to ma, ponieważ jest duży parking przed sklepem, a ja jeżdżę samochodem. Jest obok poczta i apteka, więc jest kilka możliwości w pigułce. Tym razem, parking był utrzymany w czystości, kosze na śmieci przed sklepem były opróżnione, była czysta podłoga w wejściu i wózki były ustawione w rzędach. Nadal nie było małych koszyków na zakupy, ale to już standard. Było sporo ludzi w sklepie. Trochę ciasno, bo i koszyki z towarem i panele stały między regałami, a pracowników przy nich nie było. Z resztą pracowników na sali sprzedaży w ogóle nie ma. Ciągle mają pracę na magazynie. Jednak stoisko z warzywami owocami było estetyczne, nie było popsutych sztuk towaru, ale reklamówek już nie było. Przy stoisku z mięsem i wędlinami nie było dużej kolejki i tym razem klienci się długo nie naczekali. Stoisko z pieczywem było uporządkowane, ale tam też nie było reklamówek. Nie było braków na półkach, a podłoga była czysta. Jednak te koszyki z nierozłożonym towarem były w każdej alejce. Ceny wszędzie są, jednak często nie przy swoim towarze, albo jeden obok, aby klient się nie dopatrzył. Panował bałagan w koszach metalowych, nic nie było ułożone w sposób jasny i czytelny. Stoisko z gazetami było też nieuporządkowane, gazety nie były na swoich miejscach. Ogólnie jest dość ciasno między regałami. Pracownicy, których widziałam, byli ubrani prawidłowo. Byłam 5 w kolejce i zdziwiłam się bardzo, bo obsługa przy kasie szła bardzo szybko. Nie zdążyłam się znudzić. Kasy były brudne, ale to już mnie nie dziwi. Plus jest taki, że jest to niewielki dyskont, ale kartą można płacić. Mimo wszystko i tak jestem miło zaskoczona tą wizytą. Było lepiej niż zawsze.