Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy placówki Millenium Bank zlokalizowanej w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 74. Placówka banku z zewnątrz jest dobrze oznakowana, jest łatwo ją zauważyć, jest widoczna z daleka. Podłoga w banku była czysta i należycie zadbana. Na wykładzinie podłogowej nie widać było błota, brudu czy kurzu, widać było, że jest często i dokładnie odkurzana. Dosłownie chwilę po wejściu do środka podeszła do mnie jedna z pracownic banku i zaprosiła do siebie do stanowiska. Zapytała w czym może pomóc. Zadałem jej kilka szczegółowych pytań dotyczących oferowanych przez bank produktów (odpowiedzi na te pytania nie udało się mi odnaleźć na stronach internetowych banku). Pracownica udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie pytania jakie jej postawiłem. Jej odpowiedzi były satysfakcjonujące, wyczerpujące, rzeczowe. Ado tego szybkie i nie musiała się wspomagać żadnymi dodatkowymi pomocami. Wszyscy pracownicy banku byli ubrani w eleganckie i schludne stroje, do tego każdy z nich posiadał imienny identyfikator.