Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Vita-A
Treść opinii: Wychodząc z gabinetu lekarskiego w przychodni Combi Med, postanowiłam wykupić receptę w aptece, która jest otwarta w tym samym budynku na parterze. W razie jakichkolwiek problemów z realizacją recepty mogłabym wrócić do gabinetu lekarskiego z receptą, aby rozwiązać ewentualny problem. Na drzwiach apteki widoczne są godziny otwarcia. Drzwi, oraz podłoga w pomieszczeniu były bez widocznych śladów zanieczyszczeń. Dwa okienka w czynne, za jednym pani farmaceutka w białym fartuchu. Byłam jedyną klientką w chwili wejścia. Farmaceutka odpowiedziała na moje powitanie i spytała co podać. Podałam receptę, a pani oddaliła się w poszukiwaniu potrzebnych leków. Po chwili moje zamówienie było gotowe, a farmaceutka spytała czy podać coś jeszcze. Wtedy przypomniało mi się, że potrzebuje leku którego nie ma na recepcie, oraz syrop. Poprosiłam o nie, z czego okazało się że danego syropu nie ma w aptece. Wzięłam więc leki, które były dostępne i zapłaciłam gotówką podaną kwotę. Chowając leki i resztę do torebki, kiedy wciąż stałam przy okienku farmaceutka zaczęła obsługiwać starszą panią, która stała za mną kolejce. Panie przekazywały sobie receptę przez moje ramię, co nie było komfortowe i trochę mnie drażniło. Jednak po chwili byłam gotowa do wyjścia, więc podziękowałam i pożegnałam się opuszczając pomieszczenie. Jakość obsługi dość przeciętna, co do cen trudno powiedzieć, ponieważ nie mam porównania jeśli chodzi o leki na receptę. Trochę mało komfortowo także jeśli chodzi o formę kontaktu klienta z farmaceutką, ponieważ odbywa się on przez małe okienko w szybie.