Opinia użytkownika: Bożena_141
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Każda wizyta w ZUS zwykle wiązała się z koniecznością stania w kolejce do poszczególnych stanowisk (głównie do stanowisk związanych z załatwianiem spraw emerytalno-rentowych), ale niestety od początku br. czas oczekiwania w kolejce się znacznie wydłużył. Powodem takiego stanu rzeczy jest" nowoczesność" i " udogodnienia dla klientów". Obecnie tuż po wejściu do placówki należy za pomocą urządzenia pobrać numerek do stanowiska, gdzie chcemy się udać. Spowodowało to, że w kolejce należy oczekiwać ok. godziny ( to mnie dzisiaj spotkało). Tłum ludzi stoi w oczekiwaniu na swoją kolej w poczekalni. Czy to jest naprawdę udogodnienie dla klientów, chyba , że tak uważa Dyrekcja ZUS która wprowadziła tę "nowoczesność". Nie podoba się to na pewno ludziom oczekującym w długich kolejkach.