Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Przechodząc przez Galerię Krakowską dolnym pasażem postanowiłam, że zakupie zestaw w Mc Donalds na wynos.Raczej tego nie praktykuję, ale w tym przekonaniu umocnił mnie tym bardziej widok zatłoczonej sali i brak wolnych stolików. Mowa o Mc Donalds w części dolnej galerii, bliżej wyjścia na perony i w kierunku dworca pks. Ustawiam się w kolejce, kilkanaście osób oczekujących. Obsługa radzi sobie sprawnie z przyjmowaniem kolejnych zamówień. Obsługuje mnie Pan, grzecznie, uprzejmie. Blaty przy kasach czyste, tace przygotowane do zamówień przy obsłudze kolejnych osób czyste. Składam zamówienie patrząc na tablice z ofertą. Łatwo wybrać, zorientować się w menu.Segregacja tablic pod. względem zestawów,oferty za 3 zł, nowości itp. na tyle wyraźnie umieszczona, że odczytanie stojąc przed kasami nie stanowi problemu, ceny podane, obrazki zestawów ułatwiają wybór. Sprawnie odebrane zamówienie, transakcja kartą typu pay pass możliwa, ułatwia to szybkość zakupu, dobrze, że sklep o tym pomyślał. Uwaga dotyczy tylko sposobu zapakowania zestawu na wynos. Puszka z napojem ląduje u mnie w torebce, papierowa torebka bez rączek nie jest wygodna do przenoszenia cięższych zestawów. Nie ma tzw. siatek jednorazówek. Zakładam, że zestaw zamierzam zabrać ze sobą gdzieś dalej /np. w podróż, bowiem blisko dworce pkp i pks/. Obawy mam uzasadnione: słaba torebka, która w ciągu kilkunastu minut nasiąka tłuszczem może tego nie przetrzymać. Nie jest to wina sprzedawcy, takie są standardy w tej sieci. Niedociągnięcia, nad poprawą których warto się zastanowić, tym bardziej, że konkurencja nie ma z tym w ogóle problemów. Miejsce czyste,zwróciłam uwagę, że na dole tj. poziom -1 nie ma toalety, co w przypadku lokalu tej sieci tzw. zamkniętego, chyba jest niechlubną nowością.