Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Posiadam konto w Banku ING i dziwnym trafem zablokowałem sobie dostęp do bankowości elektronicznej przez błędnie wprowadzane haslo do konta. Ale cóż czasami tak bywa że trzeba odwiedzić bank i dokonać odblokowania dostępu do bankowości elektronicznej tak więc jak napisalem tak zrobiłem. Lokalizacja banku jest satysfakcjonująca ponieważ zawsze można przed bankiem zaparkować oczywiście wcześniej dokonując opłaty parkingowej :) W oddziale było czysto zarówno w sali z bankomatem oraz wpłatomatem a także na sali sprzedażowej. Doradcy uśmiechnięci i od razu po wejściu na sale sprzedażową witają słowami dzień dobry w czym można pomóc. Udałem się wiec do pierwszego doradcy tłumacząc że zablokowałem dostęp do swojego konta. Doradca przestrzegając procedur poprosił o dowód, następnie pomógł mi odblokować konto przy swoim stanowisku tak że nie musiałem tracić na to czasu w domu. Ciesze się że odwiedziłem bank ponieważ otworzyłem dodatkowo konto oszczędnościowe z ciekawym oprocentowaniem a całą wizytę załatwiłem w 10 min.