Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Podłoga w banku była brudna, w wielu miejscach było widać ślady butów, a na czerwonym dywanie widać było błoto, brud, kurz i piasek. Po wejściu do placówki, czekałem aż ktoś do nas podejdzie (trzy pracownice banku stały przy biurku czwartej i rozmawiały), dopiero po około dwóch minutach pracownice powróciły do swoich biurek a jedna z nich zza biurka zapytała się w czym może pomóc. Jak powiedziałem, że chcemy zamknąć konta to jednak stwierdziła, że to nie u niej i odesłała nas do swojej młodszej koleżanki. Ta jednak kończyła jeszcze jakąś inną czynność i musieliśmy poczekać ponad 5 min. Później zajęła się nami i zaczęła nas obsługiwać. Jednak szło jej to dość opornie, obsługa przebiegła bardzo powoli i mozolnie. Cała obsługa polegająca na zwrocie karty bankomatowej i zamknięciu dwóch kont trwała ponad 40 min. W między czasie w banku zrobiła się spora kolejka, bo jak się okazało tylko ta pani prowadziła obsługę klientów. Reszta pracowników znikła gdzieś na zapleczu. No był jeszcze jeden pracownik, ale obsługiwał tylko klientów firmowych i pani z kasy. Pracownicy byli ubrani w eleganckie i schludne stroje, posiadali też identyfikatory. Dodatkowo rezygnując z konta nie zostaliśmy zapytani ani dlaczego to robimy, ani też pracownica banku nie próbowała nas przekonać do pozostania klientami ich banku, nie zaproponowała też żadnej oferty którą by do tego zachęciła.