Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Carrefour zlokalizowanego na Ul. Bobrzynskiego 37 w Krakowie. Powyższa obserwacja dotyczy wyłącznie obsługi przy kasie. W sklepie były czynne dwie kasy, do jednej była dwuosobowa kolejka a do drugiej tylko jedna osoba. Spojrzałam na kasjerki ponieważ z doświadczenia wiem, że nie długość kolejki właściwy wybór kasjerki jest kluczem do szybkiego wyjścia ze sklepu i miłej atmosfery przy kasie. Po wyborze właściwej kasjerki wyłożyłam swoje produkty na taśmę, która była względnie czysta bez plam i nie przyjemnych zapachów. Gdy zorientowałam się, że nie wzięłam karty płatniczej a w portfelu mam tylko 51 zł poczułam dyskomfort. I odrazu poprosiłam kasjerkę aby kasował zakupy do kwoty 51 zł. Pani odrazu spytała czy coś odłożyć na koniec czy kasować po kolei. ostatecznie musiałam zrezygnować z 2 produktów. Gdy przeprosiłam za zaistniałą sytuacje Pani uśmiechnęła się i powiedziała, że nie tylko mi się coś takiego zdarza. Na paragonie nie było błędów. Finalizacja transakcji odbyła się błyskawicznie u bezproblemowo, otrzymałam paragon bez upominania się. W tym sklepie aby wyjść z niego z uśmiechem trzeba wybierać odpowiednią kasjerkę i wtedy jest miło, szybko i bezproblemowo.